سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسد چون کم بود ، تن درست و بى غم بود . [نهج البلاغه]

عماد مهاجر


داد دادگستری را که از این بیدادگران ستاند؟

۰۸ اسفند ۱۳۸۵
احضار مرتضی حیدری و کامران نجف زاده به اتهام افترا علیه مسئولان قوه قضائیه منتفی شد.
به گزارش "الف"، در پی پخش یک گزارش و یک میزگرد تلویزیونی که در آن مسئولان دستگاه قضائی تلویحا به همدستی با شهرام جزایری متهم شده بودند، روز گذشته برگه احضاریه قضایی کامران نجف زاده و مرتضی حیدری مجریان این دو برنامه صادر شد، اما با دخالت مقامات ارشد قوه قضائیه، احضار این دو مجری مشهور صدا و سیما فعلا منتفی شده است.

پس از فرار شهرام جزایری از دست ماموران قوه قضائیه، افکار عمومی، برخی رسانه ها و گروه های سیاسی و دانشجویی، به دلیل طولانی شدن محاکمه جزایری، پنهانکاری برخی ابعاد این پرونده و سرانجام فرار مشکوک وی به شدت از قوه قضائیه گلایه می کنند. در این میان لحن برخی نوشته های مطبوعاتی و برنامه های پخش شده از رادیو و تلویزیون به گونه ای است که مسئولان قوه قضائیه را تلویحا به همدستی با شهرام جزایری و فراری دادن وی متهم می کنند.

از قوه قضائیه خبر می رسد برخی از مسئولان دستگاه قضائی از میزگرد پخش شده در چهارشبنه گذشته با اجرای مرتضی حیدری و با حضور آقایان دهقان و قربانی (نمایندگان و اعضاء کمیسیون قضائی - حقوقی مجلس) به شدت گلایه دارند و معتقدند، مرتضی حیدری، مجری این برنامه باید به اتهام افتری و نسبت دروغ به مقامات قضائیی تحت تعقیب قرار گیرد. در برنامه یادشده که نماینده قوه قضائیه علی رغم دعوت قبلی حضور نیافت، مرتضی حیدری تلویحا و با لحن کنایه آمیزی، مسئولان قوه قضائیه را به همدستی با شهرام جزایری متهم کرده بود.

برخی مسئولان قوه قضائیه همچنین از کنایه ها و متلک های تند کامران نجف زاده، مجری موفق و پرطرفدار برنامه 20:30 در اعلام خبر مربوط به فرار جزایری نیز بسیار ناراحت هستند و آنرا مصداق افترا می دانند.
 
 نظریه:

اقدام شجاعانه و مسوولانه تعقیب این دو جرثومه دروغ و ناآگاهی  را به همه دست اندرکاران قوه قضاییه در تهران به ویژه دادستان محترم،کاردان، وظیفه شناس، پاک، جسور، باهوش،دقیق ، سریع و عادل تهران تبریک می گویم و از این که مقامات عالی قضایی قدر این مسوولان قضایی تهران را نمی دانند و جلوی اجرای حکمی که آنها صادرر کرده اند را می گیرند متاسفم.

در ضمن شهرام فرار کرد که کرد، یکی دیگر برایمان می گیرند.

با تشکر

خانواده مجمع الجزایری در دوردست!

 

 



عماد مهاجر ::: سه شنبه 85/12/8::: ساعت 10:42 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 5
کل بازدید :72123
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
عماد مهاجر
این وبلاگ تابلوی یادداشت های پراکنده ایست که در جاهای مختلف نوشته ام و ترجیح دادم یکجا به نمایش درآیند.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<