سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم فرزندان دنیایند ، و فرزندان را سرزنش نکنند که دوستدار ما در خود چرایند . [نهج البلاغه]

عماد مهاجر


گیج و مات ، مثل حسین درخشان !

آقای درخشان در «سردبیر خودم» وضع ایران را در شرف جنگ با امریکا توصیف کرده و نوشته است:

اگر جنگ شود برمی گردم و می جنگم !

در ضمن سگ آقای خامنه ای را هم بر بوش و بلر ترجیح داده است!

البته ایشان آدم بسیار ساده لوحی است .هر چقدر برخی خارج نشینان و داخل ماندگان ،پیچیده تشریف دارند‍ آقای درخشان ساده و هالو است.

قطعا او نمی فهمد این هوچی گری جهانی امریکا برضد ما که ((آی ما حمله می کنیم )) یک بلوف و هوارکشی سیاسی است برای ترساندن، همین.

او نمی فهمد ،چون در ایران نماند و در امنیت الهی و ولایی ما روزگار نگذراند و نمی گذراند.

او نخواهد فهمید ، چون محاط و مرعوب همان تبلیغات امریکاییست و اینبار خود هم ندانسته و بی جیره و مواجب در همان فضای دروغین و خیالی تلاش می کند و می نویسد.

جالب آنکه خطاب به خوانندگان نوشته بود ، چون پایگاه من در ایران بسته است متن آن را در وبلاگ هایتان بگذارید.

نوشته او اگر چه در ظاهر به معنای غیرت وطنی اوست اما در واقع به معنای حتمی دانستن حمله امریکا به ایران است.

حسین درخشان (که بعید می دانم آنقدر بفهمد که بتواند با دغلبازی آن متن را بنویسد تا به خوانندگان بقبولاند که حمله امریکا حتمی است) این بار در بازی تبلیغاتی امریکا مات شده است.

خیال نکنید کسی در امریکا او را توبیخ خواهد کرد که چرا بوش را از سگ رهبر ایران کمتر دانسته ای ، بلکه او تشویق هم خواهد شد، چرا که دقیقا خط هوچیگران کاخ سفید را ترویج و تبلیغ  کرده است.

حسین درخشان عرق خور و بی نماز (البته آنطور که خودش علنا و مکتوب، ادعا کرده است) به خاطر همین دوری از حق و حقیقت ، فعلا دچار تیه و سرگردانی و البته ناامنی درون و برون است .

نترس جانم! خبری نیست چند تا ناو و تفنگدار کذایی که این حرف ها را ندارد . امن و امان است . اگر آن جا هم امنیت نداشتی بیا اینجا، توبه کن ، امنیتش بیشتر است

إِذْ جَعَلَ الَّذینَ کَفَرُوا فی‏ قُلُوبِهِمُ الْحَمِیَّةَ حَمِیَّةَ الْجاهِلِیَّةِ فَأَنْزَلَ اللَّهُ سَکینَتَهُ عَلى‏ رَسُولِهِ وَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ وَ أَلْزَمَهُمْ کَلِمَةَ التَّقْوى‏ وَ کانُوا أَحَقَّ بِها وَ أَهْلَها وَ کانَ اللَّهُ بِکُلِّ شَیْ‏ءٍ عَلیما (26-فتح)

آن گاه که کافران تصمیم گرفتند که دل به تعصب، تعصب جاهلى سپارند، خدا نیز آرامش خود را بر دل پیامبرش و مؤمنان فرو فرستاد و به تقوى الزامشان کرد که آنان به تقوى سزاوارتر و شایسته‏تر بودند و خدا بر هر چیزى داناست‏

 



عماد مهاجر ::: شنبه 85/12/5::: ساعت 9:41 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 3
کل بازدید :72181
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
عماد مهاجر
این وبلاگ تابلوی یادداشت های پراکنده ایست که در جاهای مختلف نوشته ام و ترجیح دادم یکجا به نمایش درآیند.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<