سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا خانه‏اى است که از آن بگذرند ، نه جایى که در آن به سر برند ، و مردم در آن دو گونه‏اند : یکى آن که خود را فروخت و خویش را به تباهى انداخت ، و دیگرى که خود را خرید و آزاد ساخت . [نهج البلاغه]

عماد مهاجر


در پاسخ به فردی که گفته بود:

اقای مهاجر از کجا معلوم همه حرفهای فاطمه رجبی درست نباشد ما نباید تحت تاثیر تبلیغات مسموم علیه ایشان قرار بگیریم من همه مطالب این خانم را خواندم و هیچ مطلب نادرستی ندیدم.

آنچه بنده و امثال بنده درباره آقای هاشمی می دانیم بسیار بیشتر و دقیقتر از آن چیزی است که خانم رجبی می گوید اما اکنون وقت پرداختن به آنها نیست.
اولا باید برای خود و خانواده و دوستان خود مطرح کنیم تا بدانند و حواسشان جمع باشد و
ثانیا نباید در علن و بی پرده آن را هوار هوار کنیم چون الان وقت آن نیست و این کار فقط به ضرر جریان اصولگرا و به کام جریان کذایی خواهد بود.امروز روز مبارزه بادشمن اصلی است و با همگان تا جایی که علناً در کنار دشمن اصلی نایستاده اند، باید مدارا کرد (علناً).این همان چیزی است که خانم رجبی از درک آن عاجز است( اگر نگوییم که می فهمد و به عمد برای طرف مقابل فضاسازی می کند).



عماد مهاجر ::: پنج شنبه 85/11/26::: ساعت 1:40 صبح


http://www.alef.ir/content/view/4962/

راستی که امام از دست هاشمی  و دخالت ها و دروغهایش چه ها کشید و امروز آقا چه می بیند و چه صبری می کند! ما - برخلاف خانم فاطمه رجبی که نه فهم انقلابی دارند و نه صبر و شعور شیعی- حساب کار هاشمی را (عین یاران و مزدوران و حتی طرفداران بی جیره مواجبش) به زمان موعود موکول می کنیم و  پشت سر امام و رهبر ،صبر انقلابی خود را پی میگیریم و با دشمن اصلی مبارزه می کنیم!



عماد مهاجر ::: پنج شنبه 85/11/26::: ساعت 1:30 صبح


http://www.alef.ir/content/view/5054/

1.شکی نیست که آقای ده نمکی هنرمند است .

2.شکی نیست که نگاه خطی و غیر پیچیده به رفتارهای ده نمکی از آغاز دوران سازندگی تا کنون ، عین بی هنری و ساده لوحی است.

3. شکی نیست که او طراح و مشوق و مدیر بسیاری از خشونت هاست که ناجوانمردانه به عنوان حزب اللهی انجام شد و ظاهر بینانه به نام حسین الله کرم بیچاره  نوشته شد.ای کاش الله کرم اینقدر ساده نبود و ای کاش اینقدر سکوت نمی کرد.

4.شکی نیست که ده نمکی بسیاری از نوجوانان را به خشونت هر چه بیشتر به عنوان انجام وظیفه تشویق می کرد . هستند کسانی که به یاد می آورند در ماجرای میدان ولی عصر (عج)  ده نمکی با چه وعده ای به دنبال کسی می گشت که  گالن بنزین را به سینما ببرد و به آتش بکشد!

5.شکی نیست که بسیاری از کودکان سالهای دهه هفتاد که خشونت بی منطق و غیر شرعی را به نام دین و ارزش ها نسبت به خانواده خود می دیدند باید ده نمکی و یارانش را به خاطر بیاورند و امروز موضع نوجوانی خود برضد انقلابیها را مدیون او هستند.

6.شکی نیست که ده نمکی هیچ اعتقادی به رهبری فعلی ندارد و نیش و کنایات او در سخنان و نواشتارهای نشریاتش نسبت به رهبری دقیق و حساب شده است.

 

7 .شکی نیست که ده نمکی در دوران به اصطلاح اصلاحات به نام حزب اللهی گری جاده صاف کن عملیات روانی اصلاح طلبان داخل و رسانه های معاند بیگانه علیه حزب الله بود.

8.شکی نیست که هدف فیلم مثلا مستند و البته زیرکانه فقر و فحشا ، متهم کردن جوانان ایرانی به فساد،ناامیدکردن متدینین ،برهم زدن مرز شرع و فحشا و در آمیختن صیغه شرعی با عنوان زنا بود. (اهل تاریخ می دانند چه کسی و چه جریانی اول بار متعه را حرام کرد و چه هدفی داشت.)

9 . شکی نیست که هدف او از ساخت اخراجی ها ...

باز هم توضیح دهم!

تخریب چهره متدینین و مذهبی ها و انقلابیها و رزمندگان و ایثارگران با هر وسیله باید دنبال می شد که یک فیلم هنرمندانه کم داشت!

ما باز هم مدارا می کنیم .

هزار چهارصد سال است که با امثال او مدارا کرده ایم تا بتوانیم با دشمن اصلی بجنگیم .

حواله کار او و امثال او به دوران دیگری در کنار همقطاران تاریخی اش است و این یک عهد علوی-نبوی است.

والسلام

 

 

   



عماد مهاجر ::: پنج شنبه 85/11/26::: ساعت 1:28 صبح


این وبلاگ تابلوی نوشته های پراکنده ایست که در جاهای مختلف نوشته ام و ترجیح دادم یکجا به نمایش درآیند.

عماد مهاجر ::: چهارشنبه 85/11/25::: ساعت 5:39 عصر

<      1   2      

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 3
کل بازدید :72158
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
عماد مهاجر
این وبلاگ تابلوی یادداشت های پراکنده ایست که در جاهای مختلف نوشته ام و ترجیح دادم یکجا به نمایش درآیند.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<