سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدان کس که تو را سخن آموخت به تندى سخن مگوى و با کسى که گفتارت را نیکو گرداند راه بلاغتگویى مپوى . [نهج البلاغه]

عماد مهاجر


خوارج و طالبان، پوستین وارونه

دوستی برایم پیغام گذاشته بود

http://www.alef.ir/content/view/5054/

((آقای عماد مهاجری تویی که از آوینی دم می زنی می دانی همین به اصطلاح حزب الهی ها چه خونی به جگر آقا مرتضی کردند -بهتر است سری به روزنامه کیهان آن زمان بزنی یا با سید محمد آوینی صحبت کنی و یا فیلم مرتضی و ما رابیبنی -شهریار زرشناس هم چیز هایی می داند اگر واقعیت را بگوید -بهتره از جواد طوسی بپرسی که ... سر چاپ کتاب هیچکاک چه بر سر آقا مرتضی آوردند -....ببین انصار آن زمان ببین لاریجانی که وزیر ارشار وقت بود چه کردندجری تویی که از آوینی دم می زنی می دانی همین به اصطلاح حزب الهی ها چه خونی به جگر آقا مرتضی کردند -بهتر است سری به روزنامه کیهان آن زمان بزنی یا با سید محمد آوینی صحبت کنی و یا فیلم مرتضی و ما رابیبنی -شهریار زرشناس هم چیز هایی می داند اگر واقعیت را بگوید -بهتره از جواد طوسی بپرسی که ... سر چاپ کتاب هیچکاک چه بر سر آقا مرتضی آوردند -....ببین انصار آن زمان ببین لاریجانی که وزیر ارشار وقت بود چه کردند))

  سوال اساسی من هم همین است:


چه جریانی سعی می کرد با ارائه اطلاعات و تحلیل غلط( تحلیل هایی بر خلاف نظرات صریح رهبر) بچه های ارزشی و حزب اللهی را به سمت خشونت و برخورد با روشنفکران متعهد سوق دهد؟
چه کسانی به جای جلب توجه بچه های حزب اللهی به نهادینه شدن رانت خواری و برآمدن طبقه مطرفین جدید از دل نظام (تعبیر آقا) همه را به بدبینی نسبت به هنرمندان و فرهنگیان متعهدی مثل آوینی ، حسن حسینی و ... سوق می داددند؟
هدف چه بود؟
چه کسانی می خواستند پوستین وارونه خوارج و طالبان را برقامت رشید حزب الله بچسبانند تا مطبوعات مزدورشان و رسانه های بیگانه به نام نفی خشونت به جنگ حزب اللهی ها و ارزشی ها بروند؟
اگر تدبیر آقا در حمایت از جریان روشنفکری متعهد و همچنین سوق دادن شاکله متدین و متعبد حزب الله به سوی نوسازی معنوی نبود، آنها که فارق از تحلیل و تبیین رهبری، همیشه به نام ارزش گرایی حرف خود را می زدند و کار خود را می کردند با بی تقوایی پنجه بر رخسار همه می کشیدند، امروز سردمدار توبه و بازگشت و روشنفکری به اصطلاح طالبان و خوارج می شدند!
اما رهبری آقا و تعبد بچه حزب اللهی های اصیل و حقیقی از ایشان باعث شد آن فتنه بخوابد و فتنه گران به جایی نرسند و پازلی که طراحی کرده بودند ناتمام بماند.
امروز هم بچه های ارزشی سرباز آقا هستند ولی دیگر تحلیل های من درآوردی افراد منافق و دورو آنها را جابجا نمی کند.
روشنفکری متعهد در میان آنها می جوشد و رشد می کند .آنها اگر اشتباه هم می کنند  باز در مسیر درست خود ، انرا اصلاح می کنند .
اما منافقان چهره عوض می کنند و هر روز حیله ای به کار می بندند.
... 



عماد مهاجر ::: شنبه 85/11/28::: ساعت 5:7 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدید :72156
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
عماد مهاجر
این وبلاگ تابلوی یادداشت های پراکنده ایست که در جاهای مختلف نوشته ام و ترجیح دادم یکجا به نمایش درآیند.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<