سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبح و شام جامهای حکمت نوشند . [امام علی علیه السلام ـ در توصیف مؤمنان عصر قائم علیه السلام]

عماد مهاجر


بار کج ، بازتاب کج!

بازتاب فیلتر است.

متن زیر خبری است که در بازتاب آمده بود و عینا در این جا آوردم ،البته به همراه پیامی که برایشان نوشته ام.

 

دیدار مسئولان «بازتاب» با دبیر مجمع تشخیص


سایت «بازتاب» به عنوان نخستین پایگاه اینترنتی در سال 1382 تقاضای رسمی صدور مجوز قانونی را به مسئولان وقت وزارت ارشاد ارائه کرد که به دلیل نبودن قانونی در این زمینه، تاکنون اقدامی انجام نشده است.

۶ اسفند ۱۳۸۵ - بعد از ظهر ۱۸:۸ تعداد بازدید: 546 کد خبر: ۶۱۵۶۵

هیات امنا، شورای سیاست‌گذاری و مدیرمسئول سایت «بازتاب» در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای رفع انسداد سایت «بازتاب»، نسبت به آن‌چه «رویه بی‌سابقه و غیرقانونی برخورد با رسانه‌ها» نامیده‌اند، اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار، مسئولان سایت «بازتاب»، با اشاره به اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار داشتند: مسئولان و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حالی بیان می‌دارند که مسئولان سایت «بازتاب»، ناشناخته هستند که در چند سال گذشته، ارتباط مستمر با مسئولان این وزارت و دیگر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها وجود داشته است؛ به گونه‌ای که مسئولان «بازتاب»، علاوه بر ارتباطات مداوم با دستگاه قضایی، با بسیاری از دستگاه‌های دولتی از جمله وزارت ارشاد در دوره گذشته و کنونی نیز ارتباط مکاتبه‌ای، تلفنی و حضوری در سطح وزیر ارشاد و معاونان و مدیران وی داشته‌اند.

سایت «بازتاب» نه تنها مخالف قانونمند کردن پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی نیست، بلکه به عنوان نخستین پایگاه اینترنتی در سال 1382 تقاضای رسمی صدور مجوز قانونی را به مسئولان وقت وزارت ارشاد ارائه کرد که به دلیل نبودن قانونی در این زمینه، تاکنون اقدامی انجام نشده است.

مدیرمسئول «بازتاب» نیز در این جلسه ابراز عقیده کرده است: مناسب‌تر آن بود که هیات دولت، به جای تصویب آیین‌نامه‌ای که دارای تناقضات و خدشه‌های متعدد حقوقی و قانونی است، لایحه قانونمند کردن پایگاه‌های اینترنتی را برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه و یا پایگاه‌های اینترنتی را در چارچوب خبرگزاری‌های غیردولتی ـ که هم‌اکنون لایحه آن در دستور کار مجلس قرار دارد ـ ملحوظ می‌کرد. سایت «بازتاب» همچنان برای گرفتن مجوز قانونی در چارچوب قانون اساسی و قوانین رسمی کشور، آمادگی دارد.

*********************
خودتانید برادران , خودتانید!


اگر راست می گویید( که نمی گویید) به جای ضمایر مجهول , نام افراد را می نوشتید و به جای نقل از ایسنا خودتان منبع می شدید!


دست از این بازیها بردارید !


ما که می دانیم از کجا و چگونه و برای چه تامین مالی و سیاسی می شوید.


یک زمانی چند آدم حسابی در میان شما بود که همه را پراندید .

حالا شمایید و ...

می نویسید که امریکا و اسراییل دشمن شماهستند ، با وجود  چند دشمن مثل شما برای امریکا در ایران دیگر نیازی به سفارت امریکا نیست !!


یادتان باشد بار کج به منزل نمی رسد چه رسد به بازتاب کج!

 



عماد مهاجر ::: یکشنبه 85/12/6::: ساعت 7:59 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :72194
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
عماد مهاجر
این وبلاگ تابلوی یادداشت های پراکنده ایست که در جاهای مختلف نوشته ام و ترجیح دادم یکجا به نمایش درآیند.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<